La Seu és un lloc a Internet amb un nivell superior de garanties i seguretat per donar compliment a les exigències de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, des d'on els ciutadans poden exercir el seu dret d'accés a la informació, als serveis i als tràmits de l'administració pública de manera telemàtica, amb garantia de la integritat i veracitat del contingut ja que l'Administració pública titular de la Seu n'és responsable del contingut.
Dades de la Seu
- Titular de la seu: Ajuntament de Lleida
- Òrgan de gestió de la seu: Ajuntament de Lleida
- Normativa Seu
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic
- Llei 59/2003 de signatura electrònica
- Resolució d'Alcaldia, de 21 de desembre de 2009, on s'acorda la creació de la Seu electrònica de l’Ajuntament de Lleida
- Reial decret 3/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica
- Reial decret 4/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració Electrònica
- Política de Seguretat de la Informació de l'Ajuntament de Lleida aprovada en Junta de Govern Local de 28 d'abril de 2015
- Canals d'accés:
- Hora oficial: es visualitza en la part dreta d'aquesta web, als efectes de còmput de terminis per la data i hora oficial de la seu electrònica d'accés, tal i com estableix l'article 31.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques
A qui està dirigida?
La Seu electrònica es dirigeix tan a ciutadans com empreses i entitats que vulguin o necessitin interactuar amb l'Administració pública titular del servei a través d'Internet.
Què es pot fer a la Seu electrònica?
Realitzar gestions que fins ara es realitzaven de forma presencial. Consultar informació referent a normativa, subvencions, documents públics, diaris oficials, convocatòries d’oferta de feina, perfil de contractant, etc.
Tenen la mateixa validesa les gestions realitzades a la Seu que de forma presencial?
Sí, tenen la mateixa validesa els tràmits realitzats a través de la Seu Electrònica que els efectuats de forma presencial.
És segur utilitzar els serveis de la Seu?
La comunicació entre vostè i la Seu és segura. Tota la informació viatja xifrada, els certificats electrònics garanteixen la identitat d'ambdues parts. Les dades personals que vostè envia per Internet estan xifrades i, una vegada guardades en els nostres sistemes, utilitzem els mitjans necessaris per protegir-les, en compliment de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal i de la seva normativa de desenvolupament.
Quan es pot utilitzar la Seu electrònica?
Es pot accedir a ella per realitzar tràmits i consultar informació durant 24 hores els 365 dies de l'any des de qualsevol lloc.
Cal tenir en compte que els tràmits realitzats en dies inhàbils s'entendran efectuats el primer dia hàbil següent.
Què necessito? Requeriments
Per poder utilitzar la Seu electrònica i els serveis que ofereix, necessita tenir instal·lat un navegador, com per exemple Internet Explorer o Mozilla i el Certificat Arrel facilitat per CatCert. (més informació).