X020808/2022/0001 Autorització ambiental amb declaració d’impacte ambiental (informació pública). Sol·licitud d’autorització ambiental amb declaració d’impacte ambiental, d’instal·lacions ramaderes per a la cria intensiva de pollastres d’engreix amb un nombre de places superior a 85.000, ubicada al Polígon 12, parcel·les 70, 73, 341 i 342 de Lleida.
- Aquest element es va publicar en data 06/09/2023 12:10 a causa de: Publicació
- Es va comprovar la disponibilitat d'aquest element en 13551 ocasions.
El registre de publicacions de la Seu Electrònica recull les evidències electròniques en relació amb la publicació i disponibilitat dels continguts de la Seu.
Les evidències electròniques són el rastre que deixa el contingut dins la Seu i permeten demostrar el moment en que ha estat publicat així com el temps que aquest ha estat disponible a la Seu, i fins i tot demostrar qui ha dut a terme aquestes accions.
L’altra característica de les evidències electròniques és la correcta preservació de la cadena de custodia de la mateixa, de manera que existeixin garanties de que la prova no pot ser manipulada i, per tant, pot ser presentada davant un tribunal. D’aquesta manera queden garantits els drets dels ciutadans així com la independència i la transparència dels continguts de la Seu electrònica.