10 interrupcions
Inici de la interrupció: 07/11/2018 14:00
Motiu:
Per tasques de manteniment i incorporació de millores, quedaran afectats els serveis de tramitació electrònica (carpeta ciutadana i empresa)
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
Sense previsió
Inici de la interrupció: 02/10/2018 15:00
Motiu:
Tasques manteniment GTT. Quedaran afectats els serveis vinculats a Gestió Tributària i a l'Oficina Virtual Tributària
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
1h
Inici de la interrupció: 12/07/2018 09:00
Motiu:
Per tasques de manteniment i millora del servei, poden haver interrupcions que afecti als serveis de carpeta ciutadana i d'empresa i tràmits
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
3 hores (aproximadament)
Inici de la interrupció: 02/05/2018 09:00
Motiu:
Per tasques de manteniment, durant el dia hi haurà diverses interrupcions d'alguns dels nostres serveis
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
Durant el dia
Inici de la interrupció: 07/04/2018 10:00
Motiu:
Per tasques de manteniment quedarà afectat l'OVT (Oficina Virtual Tributària)
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
Sense previsió
Inici de la interrupció: 23/01/2018 15:00
Motiu:
Motiu: Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general, consulta de la targeta d'hores de zona blava i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
2 hores (aproximadament)
Inici de la interrupció: 22/01/2018 17:00
Motiu:
Per tasques de manteniment poden haver interrupcions que afecti a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Lleida i als serveis relacionats amb ella.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
30 minuts (aproximadament)
Inici de la interrupció: 17/01/2018 15:00
Motiu:
Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general, consulta de la targeta d'hores de zona blava i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
2 hores (aproximadament)
Inici de la interrupció: 09/01/2018 15:00
Motiu:
Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general, consulta de la targeta d'hores de zona blava i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
2 hores (aproximadament)
Inici de la interrupció: 19/09/2017 15:00
Motiu:
Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general, consulta de la targeta d'hores de zona blava i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre,
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
2 hores (aproximadament)
Dacord amb larticle 6 del Reglament per a lús de la llengua catalana a lAjuntament de Lleida, de data 5 de novembre de 2014, "els impresos shan doferir en la versió catalana, sense perjudici del dret dels particulars a omplir-los en castellà. Les versions castellanes seran a llur disposició si la persona interessada ho demana", en el següent tràmit.
De acuerdo con el artículo 6 del Reglamento para el uso de la lengua catalana en el Ayuntamiento de Lleida, de fecha 5 de noviembre de 2014, "los impresos deben ofrecerse en la versión catalana, sin perjuicio del derecho de los particulares a rellenarlos en castellano. Las versiones en castellano estarán a su disposición si la persona interesada lo solicita", en el siguiente trámite.