Interrupcions periòdiques:
Aquestes interrupcions són degudes a tasques de manteniment tècnic que afectaran als següents serveis inclosos en la Seu electrònica i que no estaran operatius mentre duri la interrupció:
Motiu: Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general, consulta de la targeta d'hores de zona blava i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre.
Motiu: Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general, consulta de la targeta d'hores de zona blava i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre,
Motiu: Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre
Motiu: Per tasques de manteniment i millora del servei, quedaran afectats els serveis dels llocs web de l'Ajuntament de Lleida (notícies, agenda, butlletí de notícies ..)
Motiu: Per tasques de manteniment i millora del servei, quedaran afectats els serveis dels llocs web de l'Ajuntament de Lleida (notícies, agenda, butlletí de notícies ..)
Motiu: Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre
Motiu: Per tasques de manteniment i millora del servei, quedaran afectats els serveis dels llocs web de l'Ajuntament de Lleida, Seu Electrònica i el servei de tràmits online
Motiu: Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre
Motiu: Per tasques de manteniment quedarà afectat el servei de Tràmits online
Motiu: Per tasques de manteniment quedarà afectat el servei de Tràmits online