Interrupcions periòdiques:
Aquestes interrupcions són degudes a tasques de manteniment tècnic que afectaran als següents serveis inclosos en la Seu electrònica i que no estaran operatius mentre duri la interrupció:
Motiu: Per aturada técnica, la tramesa genérica no estarà disponible del dia 13/02/2019 a les 14h fins el 18/02/2019 a les 14:30h
Motiu: Per tasques de manteniment i incorporació de millores, quedaran afectats els serveis de seu electrònica.
Motiu: Per tasques de manteniment i incorporació de millores, quedaran afectats els serveis de tramitació electrònica (carpeta ciutadana i empresa)
Motiu: Tasques manteniment GTT. Quedaran afectats els serveis vinculats a Gestió Tributària i a l'Oficina Virtual Tributària
Motiu: Per tasques de manteniment i millora del servei, poden haver interrupcions que afecti als serveis de carpeta ciutadana i d'empresa i tràmits
Motiu: Per tasques de manteniment, durant el dia hi haurà diverses interrupcions d'alguns dels nostres serveis
Motiu: Per tasques de manteniment quedarà afectat l'OVT (Oficina Virtual Tributària)
Motiu: Motiu: Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general, consulta de la targeta d'hores de zona blava i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre.
Motiu: Per tasques de manteniment poden haver interrupcions que afecti a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Lleida i als serveis relacionats amb ella.
Motiu: Per tasques de manteniment quedaran afectats els serveis de bústia ciutadana, padró d'habitants, registre general, consulta de la targeta d'hores de zona blava i aquells tràmits online que tinguin també entrada a registre.