10 interrupcions
Inici de la interrupció: 09/12/2020 15:00
Motiu:
A causa d'una intervenció programada que afecta als serveis informàtics, hi haurà una aturada en la carpeta ciutadana i en la gestió de tràmits, i seu electrònica.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
3 hores aproximadament
Inici de la interrupció: 01/09/2020 15:00
Motiu:
A causa d'una intervenció programada que afecta als serveis informàtics, no es podran realitzar tràmits ni accedir a la carpeta ciutadana.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
1/9/2020 fins les 17h
Inici de la interrupció: 07/05/2020 15:00
Motiu:
A causa d'una intervenció programada que afecta als serveis informàtics, no es podran realitzar tràmits ni accedir a la carpeta ciutadana.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
7/5/2020 fins les 17:00h
Inici de la interrupció: 21/04/2020 15:30
Motiu:
Per tasques de manteniment i millora del servei, poden haver interrupcions en el funcionament de la Seu Electrònica. Disculpeu les molèsties
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
21/04/2020 fins les 16:30h
Inici de la interrupció: 21/04/2020 12:30
Motiu:
A causa d'una intervenció programada que afecta als serveis informàtics, no es podran realitzar tràmits ni accedir a la carpeta ciutadana.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
21/04/2020 fins les 13.15h
Inici de la interrupció: 16/04/2020 13:00
Motiu:
Per tasques de manteniment i millora del servei, poden haver interrupcions en el funcionament de la Seu Electrònica. Disculpeu les molèsties
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
16/04/2020 fins les 13:15h
Inici de la interrupció: 23/03/2020 16:00
Motiu:
A causa d'una intervenció programada que afecta als serveis informàtics, podrien produir-se talls intermitents que afectin als nostres serveis (tràmits online i carpeta ciutadana)
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
23/03/2020 finsn les 16:30h
Inici de la interrupció: 16/03/2020 08:00
Motiu:
Les OFICINES d’atenció ciutadana OMAC i OGAT estaran temporalment tancades a l’atenció presencial degut a l’estat d’alarma declarat per RD 463/2020.
No us preocupeu si teniu algun tràmit pendent.
L’Ajuntament de Lleida és conscient de la situació de neguit que pugui generar i demana a tots els ciutadans la màxima col·laboració.
Estem treballant per ampliar els terminis de pagament en voluntària i/o de poder fraccionar els deutes contrets sense cap tipus d’interès.
Si teniu una cita pendent, ens posarem en contacte amb vosaltres per reagendar-la per més endavant o per indicar-vos com fer el tràmit telemàticament.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
Fins nova ordre
Inici de la interrupció: 12/02/2020 12:45
Motiu:
A causa d'una intervenció programada que afecta als serveis informàtics, hi haurà una aturada en la gestió dels tràmits
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
12/2/2020 fins les 14:00h
Inici de la interrupció: 16/01/2020 15:00
Motiu:
A causa d'una intervenció programada que afecta als serveis informàtics. Hi haurà una aturada en la carpeta ciutadana i en la gestió de tràmits.
Serveis afectats:
Seu electrònica
Durada prevista:
16/01/2020 a les 17h